lördag 27 augusti 2011

Veckans dos av lantluft!

Har varit till ridskolan i Sigtuna och släppt av de två yngsta tjejerna. En liten dos av lantluft ;)


Passade på att använda en av alla mina sommarklänningar, så här sista sommardagen...? En lantlig variant som jag sytt i lila tyger, med ett snyggt broderi nedtill. Lantligt på landet, passar väl utmärkt? ;)

Passade på att få en liten stunds avkoppling med en kopp kaffe i den ljumma sommarvinden.


Dax att slänga av sig klänningen och på med målarkläderna!




4 kommentarer:

  1. Så skönt att det ser ut, man anar att det fläktar lite i bilderna! Ha en fin helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej ja också en fin till klänning jag vill ha, hihi
    Du är ju bara för duktig:)
    Kramkram <3 nettan

    SvaraRadera
  3. Jättefin klänning och härlig bild med hästen, älskar hästar, stall och lantliv.

    SvaraRadera
  4. Ingen aning hur jag hamnade här, men den ena länken ger den andra och vips så är man inne i någon annas liv!
    Kul och intressant på någotvis!
    Fast lite läskigt också lite som Lasse Berghagen, trevligt men ändå lite skrämmande! (ler)
    Hade en gång i tiden en inredning och designblog, men det har spårat ut sedan länge!
    Som sagt, kikade förbi, skrev en rad och loggade ur!
    Mvh ifrån Oumberlige Peter!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...