torsdag 11 augusti 2011

Tygbohemen har fyndat!

Tygbohemen, det är ingen mindre än jag, det... ;) Det är Mannen i mitt liv, som kallar mig för det. Jag har ingen aaaning om varför??? ;)


Torsdagar är den dag i veckan då jag slutar tidigt. Så skönt med en dag i veckan, där man hinner göra något roligt på eftermiddagen. Som att åka in till "Lilla Storstan" och shoppa till exempel!
Det var precis vad vi gjorde idag, jag och de två yngsta barnen.(De två äldsta shoppar ju i London idag, de...)

Reashopping! Tre olika tyger a´ 1,5 m  för sammanlagt hela 62 Kronor! Tygerna räcker till 3 toppar av något slag... Snacka om fynd, va? Så nu är tygförrådet ännu fullare...

Råkade dessutom snubbla in i butiken som säljer Odd Molly. Fick med en liten frasig papperspåse med ett linne, hem. Halva priset, minsann! Är larvigt förjust i att få papperspåse, när jag handlar kläder, för övrigt... ;)

När jag kom hem så låg boken i postlådan, som jag beställt. Mons Kallentoft´s senaste. "Den femte årstiden". Någon som har läst den, förresten? Gillade de andra fyra riktigt mycket, speciellt den fjärde, så jag har stora förväntningar på denna.

Önskar er alla en fortsatt skön Torsdagskväll!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...