måndag 8 augusti 2011

Trötter men Glader....

Ikväll är jag trött! Igårkväll smög sig ett litet, litet halsont på mig... För att formligen attackera mig under natten! :(  Ett tag var jag lite fundersam om jag skulle bli hemma idag, frös och kände mig febrig. Jag är inte den som "ger upp" i första taget, och efter en stooor kopp te imorse så kändes det åtminstone okej... ;)
Efter en lång arbetsdag och sedan en god middag med familjen så överraskade jag Mannen i mitt liv med en kopp kaffe, nere på bygget. Och när jag sitter där och tänker i kvällssolen, trött och med en värkande hals så känner jag ändå någon slags positiv energi smyger sig på. och vad är det jag tänker på då? Jo, hur huset kommer se ut när det blir klart, hur det kommer kännas att sitta på porchen i kvällssolen, nästa år i augusti.... Jag har det så bra!

Bild: Karlsonhus
Nu blir det en dusch och sedan sofftid, tror jag...


4 kommentarer:

  1. Är så inspirerande att läsa din blogg!
    Jag blir så glad..när ngn annan också..trots allt..tycker att man har det bra och är lycklig!!!
    Önskar dej en riktig God natt..och krya på dej!!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Så fint hus, är det så er porch kommer se ut?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Samma här, vännen.. lite småförkyld känns det som. huvudvärk som dunkar varje dag.. usch!

    Blicka framåt och visualisera resultatet ger alltid en kick, tycker jag. Nu när vi är inte på lite mer finlir och detaljer är det extra roligt!

    Ha en fin dag, och hoppas du inte blir sämre!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Annika: Vad kul att du inspireras av min blogg!

    Mia: Ja, visst är det härligt att blicka framåt!

    Victoria: Vår porch kommer se ut ungefär så. Inte så "krusidullig". Kommer vara på framsidan och runt ena hörnet en bit.


    Tack för era krya-hälsningar! Tror faktiskt att det börjar lossna, nu... Inte så mycket halsont nu ikväll, men snorig ;)

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...