torsdag 25 augusti 2011

Ögongodis!

Har varit och hämtat ut ett paket "ögongodis" på posten.


Nu återstår bara att hitta lite tid för att sy något utav tygerna från Stoff och Stil, som fanns i paketet ;)
Tid är just nu inget jag har överflöd av, som jag inte vet vad jag ska göra med ;) Men jag klagar inte, har själv satt mig i den situationen ;) Och det är kul, faktiskt! :)

Idag har jag ägnat hela eftermiddagen och en stor del av kvällen åt att röja i garderoben i arbetsrummet. Detta för att kunna plocka in en massa saker, som skulle bort från hyllorna. Hyllor har skruvats ned, och bord har släpats ut i garaget. (Det blir kul, sen när garaget ska röjas...) Luftigt och fint blir det i arbetsrummet till fotograferingen. Ska fixa klart i helgen.

Åter till tygköpet. Har tänkt sy en klänning/tunika i velourtyget och en blus i det tunna chiffongtyget. Förhoppningsvis hinner jag innan jul ;)

Nu är det dax för en kopp kvällste!


4 kommentarer:

  1. Godmorgon vännen!
    Duktig du är som syr och fixar!!!
    Tack snälla för dina kommentarer hos mej!!!
    Blir såå glad!!
    Ja, det är Yohanna..so skall åka till NY. Vi satt faktiskt där igår och pratade om just den resan.!!
    Ha en underbar dag!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Du som är så duktig på att sy!! Glöm inte visa resultatet nu bara! :)

    Hoppas ni får en bra helg, .. inte bara bygga..!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. ÅÅH vilka fina velourklänningar! Har du broderimaskin eller gör du dem för hand?

    Mvh
    Chardon

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag är lycklig ägare till en broderimaskin! ;) :)
      /Maria

      Radera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...