onsdag 10 augusti 2011

När de små blir stora...

Tglada flickor!!!



Tidigt imorse åkte de två äldsta döttrarna, glada, upprymda och förväntansfulla till London med ett par kompisar.
Det är första gången de åker iväg själva med flyg. Första gången själva utomlands. Mina flickor som "nyss" var små... Var tar tiden vägen??? I vintras fyllde de 18, så de är ju rätt stora nu... vuxna, liksom ;)

Om jag är orolig? Nja... orolig och orolig... det är klart man tänker på dem när de åker iväg sådär, att måtte inget hända... Kanske speciellt nu när det är oroligheter där också. Men nej, jag går inte runt och oroar mig. Det fungerar inte att göra det. Då skulle jag inte kunna släppa iväg dem, och det vore fel att INTE låta dem åka! De måste ju få leva sitt liv. De har sett fram emot detta så länge. De har planerat och fixat flyg, hotell, förbeställt tågbiljetter och inträde till Madame Tussaud´s m.m... Ordning och reda, och roligt har de haft tillsammans under tiden. Jag har inte kunnat undgå att höra deras snack och fnitter ibland. :)  Och jag hoppas verkligen att de får trevligt på sin semester!  


Men jag måste tillägga att det ska bli jätteskönt att träffa dem igen på söndagkväll! Våra älskade "små" flickor!





6 kommentarer:

  1. Sådana charmtroll! Hoppas de får riktigt kul.

    SvaraRadera
  2. Så söta;) klart de får det kul på sin semester...Kram johanna

    SvaraRadera
  3. Gokväll!
    Förstår dej precis!!
    Mina döttrar är ju lite äldre..men vet hur man oroar sig..iaf..liiite..:)
    Är övertygad om att dom kommer att ha så kul!! Sen har dom ju alltid varandra..bara det en trygghet!
    Ser ju även där hur kul mina har..dom är ju inte tvillingar..utan är 15 mån..mellan dom...men ändå.
    Ha en fortsatt mysig kväll!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Så söta! Hoppas de får kul så får du krama dom lite extra på söndag!

    SvaraRadera
  5. Söta små flickor!

    De får säkert en super trevlig semester!! Men liiite orolig, måste man självklart få vara! :)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Så kul de kommer att ha, men det måste kännas konstigt och oroligt att släppa iväg sina döttrar själva första gången.

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...