torsdag 18 augusti 2011

Husförsäljningstankar!

Idag har det varit en eftermiddag och kväll fylld utav husförsäljningstankar och prat!

På eftermiddagen hade vi ett 3 timmar långt besök av mäklaren. Vi har gått igenom precis allt tror jag. Siffror och försäkringar m.m  Det känns jättebra! Om några veckor kör vi fotografering, och sen rullar det på! När hon åkte drog vi in till IKEA, för att uträtta några ärenden. Åt middag i restaurangen där och pratade husförsäljning... såklart! Vi tittade runt lite på både det ena och det andra  också, förstås! ;) 
På vägen hem stannade vi till vid bygget. Det har reglats upp för ett par sovrum, bland annat. Bilder kommer nog i helgen ;)

Som sagt det blev mycket fokus på husförsäljning idag!
Nu blir det skönt att koppla av och bara inspireras av nya tyger i "Stoff och stil"-katalogerna!


Hoppas ni haft en finfin Torsdag!



5 kommentarer:

  1. Ååh.. Stoff och Stil..! :) Visst har dom mycket roliga tyger! Har köpt därifrån många gånger, både till hemmet och till mitt företag!

    Nu har de dessutom öppnat butik i Göteborg, så nu behöver man inte beställa på nätet.

    Vad ska du hitta på för något? gardiner?? :)
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Spännande med husförsäljning! Nu är det igång!
    Du såg inte till nya IKEA-katalogen, den skulle väl släppas idag?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nja, så mycket gardiner blir det nog inte. Stoff och stil för mig betyder kläder! ;) Klänningor och tunikor! :) Får se om jag hinner med så mycket i höst, bara... ;)
    IKEA-katalog... Nä, den hade jag inte en tanke på, trots att jag fick mail om nyheten för ett tag sen ;) Full fokus på annat idag ;)
    Kram till er!

    SvaraRadera
  4. Tassar bara in för att önska dej en God Natt!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  5. wow, husförsäljning. Spänande:)!

    Önskar dig en fin fredag!
    kram CC

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...