tisdag 2 augusti 2011

Höstmys...

Nej, än är det inte höst!  Jag hoppas att det dröjer liiite till! Men när hösten väl är här, så är jag redo med ny mysig kofta och tuffa boots... ;)


Förresten så passar det utmärkt att använda dem en sensommarkväll också! 
Jag är för övrigt en sån där människa som gillar hösten rätt skarpt. Tycker hösten är mysig med lite kyliga morgnar, klar luft och trädens vackra färger! Man "tillåts" att mysa inne i soffan med tända ljus... och så får jag sån där "fixarlust". Köpa nytt till hemmet, typ... Fast det har jag ju lust med jämt... ;)
Speciellt skönt och mysigt är det om vi, som i år, haft en riktigt fin sommar! Sen när hösten blir alltför grå fram i november, ja då börjar man ju längta efter julmyset! Så visst är hösten mysig, tycker jag!

Dessutom hade jag lyckan att träffa Mannen i mitt liv på hösten, för en massa år sen! 
Hur ser ni andra på hösten?



Önskar er en trevlig tisdagkväll med allsång, eller vad ni nu roar er med! ;)






6 kommentarer:

  1. Ha ha! Höstmys. Jättesnygga boots och gullig kofta.Jag älskar hösten precis av samma anledningar som du. Men...Inte ännu jag vill ha mer sommar.Väldigt mycket mer sommar. Kram.

    SvaraRadera
  2. Urtjusig kofta, ser ut att vara av märket Bondelid. Är det från den nya höstkollektionen? Älskar deras kläder och framförallt koftor. Kanske dax att börja rusta snart för hösten :-)

    SvaraRadera
  3. Ja, visst är koftan söt! Stämmer att den är från Bondelid. Jag är ett stort fan av deras kläder ;)
    Den blir skön resten av sommarn! Och i höst...

    Kram / Maria

    SvaraRadera
  4. Åh vilken fin kofta och vilka snygga skor. Vill ha!!! Bondelid tröjan kanske till och med kan funka med gravidmagen i höst..

    Själv älskar jag sommaren men en höstkväll när man tänder ljus och gosar in sig i soffan med en varmkopp te, filtar, stickade tröjor och raggisar är inte helt fel heller. Jag är ganska frusen av mig :)

    Måste även säga att stylingen av hallen blev superbra!! Ska nog åka till svärisarna och sno med mig en gammal regplåt hem :)

    Hoppas ni har en bra kväll

    SvaraRadera
  5. Älskar också hösten...eller egentligen varje årstid!
    Men precis som du skriver...mysa inne..massor av tända ljus..hög klar luft och vackra färgen! Dessutom fyller jag ju år på hösten..hihi...
    Underbar kofta och boots!!!
    Ha en fantastisk dag!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Älskar också höstmys. Men sommaren har några veckor kvar till höstmyset:)!

    wow, supersnygga boots! Var har du köpt dom? Helt i min smak!!!

    önskar dig en fin dag!
    kram CC

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...