fredag 12 augusti 2011

Härliga Fredag!

Fredag! Äntligen fredag...

Bild: IKEA - Livet Hemma





Äntligen fredag...Eller ja, äntligen en "vanlig" fredag, med den där speciella "fredagskänslan". Känslan som inte riktigt infinner sig på samma sätt på fredagar, då det är semester. Fredagskänslan som gör skillnad på vardag och helg. Den känslan vill jag gärna komma åt. Idag är den här! 
Hemma hos oss brukar det vara "städdag" på torsdagar, så det ska vara rent och fint till helgen. Men igår var jag ju på stan och sen på kvällen hade jag verkligen ingen lust att städa ;) Jag kommer ju sluta tidigt på torsdagar nu, och då vill jag ju kanske göra något roligare, än att städa? Hmm... får nog klura lite på hur jag ska få in städdagen. ;) Den här helgen får jag antingen leva med ett inte nystädat hem, eller så får jag städa ikväll. ;) Men fredagskänslan, den finns där ändå! Oavsett hur jag gör...

Nästa helg så ska det i alla fall vara rent och snyggt med färska blommor på bordet!


Önskar er alla en fantastisk Fredag, oavsett om ni ska jobba eller inte!





4 kommentarer:

  1. Önskar dej också, en underbar helg!!
    Njut och bara ha det gott..städa kan du göra en annan dag!!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Det är helt klart skillnad på fredagskänslan, när man jobbar! Mycket mysigare tycker jag. :)

    Önskar dig en fantastisk fredag och helg!
    KRam Mia

    SvaraRadera
  3. Visst är fredagar den bästa av dagar. Snyggt med en blomma i varje vas, det ska jag ha till helgen

    SvaraRadera
  4. Tänk att det kan vara så snyggt med flaskor som vas.
    Fredagar är verkligen bästa dagen på veckan det håller jag med om.
    Kram kram Lina

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...