måndag 15 augusti 2011

God morgon!

God morgon denna måndag! Termometern visar på 18.3 grader, nu strax före kl 7.30 :)  Känns skönt att sommaren inte är helt över ändå... :)


Igår blev det ett lååångt inlägg, om tankarna bakom husbygget. Idag blir det ett kort, med fokus på att mina äldsta döttrar har kommit HEM!


Hem från några dagars vistelse i London. Mannen i mitt liv hämtade dem på Arlanda vid midnatt. Jag har inte hunnit prata med dem så mycket än, bara kramats! Får prata mer ikväll efter jobbet. De hinner nog inte vakna innan jag går. Men de hade i alla fall haft en underbar semester. Kul!

Passar på att visa den fina Hortensian, som jag köpte igår. Jag brukar beklaga mig över att byns enda matbutik så ofta inte har allt det som står på min inköpslista. Men tänk igår, då fanns det t o m sådant som INTE stod med på listan ;)  Som den här vackra Hortensian...


Önskar er alla en fantastisk start på nya veckan!




9 kommentarer:

  1. Härligt med rosa. Hortensior är ju väldigt pampiga, minns att det fanns massor i Londons parker när jag var där.

    SvaraRadera
  2. Skönt att tjejerna är hemma och att de haft det bra!!
    Hortensior är så vackra, och det bästa med dom är ju att man sen kan njuta av dom i rabatten...:)
    Ha en underbar dag!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Skönt att de är hemma igen! ;)

    Hortensia är så fint! Men jag har svårt att få dem att överleva...

    Hoppas du får en fin måndag!!

    Och du... hur tänkte vi, det har både vi och andra frågat oss många gånger! ;) Men nu när man börjar se resultatet, då var det helt klart värt det!

    Stor Kram Mia

    SvaraRadera
  4. ÅÅÅ vad mysigt att dom är hemma igen. Det är så härligt när familjen är samlad. Det kommer bli mysigt att komma hem från jobbet idag!

    Fin Hortensian! Men hemma hos mig lever dom inte många dagar. Dom är svåra att hålla vid liv!

    Önskar dig en fin dag!
    kram CC

    SvaraRadera
  5. Vacker blomma, fungerar ju utmärkt ute också! Mina två har levt i säkert en månad ute nu, på regnvatten :-)
    Vad skönt att tjejerna är hemma! Kram

    SvaraRadera
  6. Du har haft dina ungdomer i London.. Skall hämta dottern med pojkvän från flyget i natt ,de kommer oxå från London...'
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  7. Tack fina Maria! Tusen tack för ditt fina inlägg hos mig och hos HofP idag!

    Men kära barn. Vad är det med människor idag?! Jag gick in på HofP blogg och läste kommentarena efter att du skrivit dina fina rader hos mig. Jag hade ingen aning om vad som skrevs om mig idag!! Jag fick en klump i halsen och en olustig kännsla i magen. Så elakt skrivet! Hur kan man tycka så illa om någon??

    Men det var tur att jag fick börja med att läsa ditt fina inlägg om min blogg. Annars så hade jag nog helt rasat!

    Och som du skrev och ockås förstog så härmar jag inte någons blogg. Utan jag skriver om det jag gillar och om dom jag gillar osv... Men främst så gillar jag att fota med min vän Canon 550D som är en av mina bästa vänner, hihi.

    Men åter igen. Tack för att det finns så fina människor som du där ute som också vågar skriva sitt namn och blogg namn och inte vara anonym. Och det är till sådanna fina människor som DU som jag skriver till!

    Så nästa gång du läser min blogg. Tänk då att jag skrivet till fina du:)!

    Största kramarna i världen till DIG!
    Från MIG CC

    SvaraRadera
  8. Jag såg din hälsning - tack! Anledningen att jag tog bort var för att inte den debatterade bloggens namn skulle vara synlig så att diskutionen skulle fortsätta. Vill inte att fler kanske skulle ge sig på bloggerskan.

    Hoppas du förstår


    KRAM

    P

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...