lördag 20 augusti 2011

Fix och inspiration

Håller på att fixa och "styla" lite här hemma inför kommande fotografering. Fixar ny gardin här och plockar bort grejer där, typ... ;) Lika bra att köra igång på en gång, även om det är ett par veckor kvar.

Tittade runt lite på nätet och hittade lite fina inspirationsbilder.

Varsågoda!



Gillar den svarta sekretären. Stolen är också läcker! Likaså lampan!




Sådan här typ av panel, "speglar", på väggen är snyggt, tycker jag!


Underbara kuddar! Det kan jag inte få nog av...

Alla bilder från DAY
Silverljusstakar, är något som jag verkligen fastnat för. Så stiligt!  Spröjsade fönster är också så snyggt!


Nu ska jag återgå till mitt fix. Symaskinen nästa! ;)


Ha en fortsatt trevlig lördag! Hos mig regnar det, så det passar bra att fixa inne ;)







2 kommentarer:

  1. Härlig arbetsplats. Fast tavlorna ska hänga rakt tycker jag är väl lite konservativ kanske. Såg en fin arbetsplats i Allt i hemmet som jag ska ta efter.
    Lycka till med fixet. Det regnar här med.

    SvaraRadera
  2. Håller med dig, vilka inspirerande bilder! Kuddar får jag inte heller för många av! Lycka till vid symaskinen!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...