måndag 29 augusti 2011

Container hösten 2011

Har upptäckt en ny inspirationskälla...
Klädesmärket Container. Vilken höstkollektion!


Flera av klänningarna andas vintagekänsla a lá 40:talet.


Härligt dova höstiga färger som faller mig väl i smaken.


Gillar verkligen kläder som är romantiska och feminina. (Men det får för den skull inte bli alltför gulligt...) Vilket ju också syns när jag själv skapar kläder.

Alla bilder: Container

Bilderna på hemsidan är ju dessutom så himla snygga! Kolla gärna in hemsidan för att se mer! Du hittar den HÄR.


Vad tycker ni? Själv blev jag sugen på att handla! ;)



2 kommentarer:

  1. wow, gillar den sista mycket! Jag har aldrig hört talas om det märket innan. Kul att du lär mig något nytt:):)!

    kram CC

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...