måndag 20 juni 2011

Inspiration till finrummet

...eller vad det nu kan tänkas kallas?


I nya huset hade jag tänkt att TV-rum skulle finnas på övervåningens hall. Nere blir det mer ett finrum, tror jag. Där man kan sitta tillsammans med gäster och njuta ett gott vin, eller så. Eller sitta och titta i fina inredningsboken och koppla av med en kopp kaffe...


Har börjat samla på mig lite inspirerande bilder till detta rum.

Bilder från Countryliving

Just dessa har jag hittat på den här sidan.

Vilken bild gillar just DU bäst?  

Önskar er en bra start på ny vecka!

Maria

7 kommentarer:

  1. Vad mysigt att få se fina rum så här på morgonen. Jag gillar alla fast mest den första .
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Kul att det kom ett nytt inlägg precis när jag var här och kikade runt :)

    Strongt att orka bygga ett nytt hus igen! Det skulle nog inte vi göra... Fast vi skulle aldrig vilja byta ut vårt läge heller ;)

    Ha det så bra!
    kram, Ann-Christine

    SvaraRadera
  3. Hoppsan, jag var visst inloggad med "fel" namn :D

    Jättefina inspirationsbilder, förresten!

    Ann-Christine

    SvaraRadera
  4. jag gillar nr 2 och 3 bäst! Fina bilder, kul att få börja från scratch!

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Vilken fin blogg du har, första gången jag hälsar på här. Jag tycker första bilden känns mest hemtrevlig, mysigt att krypa upp i soffan.
    Ha en fortsatt trevlig vecka.
    M.v.h Berit

    SvaraRadera
  6. Tack för era åsikter! Kul! Själv gillar jag Nr 2 allra mest.
    Det känns jättekul att få börja om från scratch. Nytt kök, andra utrymmen, få bygga "drömhuset" m.m... Ja, det känns så bra!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej! Jag gillade den första..men skulle kunna tänkt mej att ta bort lite saker från bilden...:)
    Spännande med nytt hus..och inreda precis som man själv vill!
    Ha en fortsatt härlig dag!
    Kram Annika

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...