onsdag 27 april 2011

Cult Design



 Jag är lite svag för Cult Designs prylar. De är ju så roliga för att de är så lätta att variera efter säsong och smak. Här är de jag har i min samling:

Change quadro med denimmanschetter

Flowerbox med cirkelmönster "Alocasia"



Change-trea med "Summertime"- manschetter


Dessa "Summertime" köpte jag på Fullerö handel i helgen. 
Kub ljuslykta "Summertime" på fat

10-serien kruka + change-etta på tvåfat
Vackrast är ändå stenhjärtat som är placerat i orkidén. Födelsedagspresent av yngsta dottern. Det står "Älskar dej!" på den.

10-serien två krukor + change-etta på trefat


Kub tvål- och lotionpump på fat

Till sist: diverse changemanschetter i olika designs.

I mina gömmor finns även en adventsljusstake för fyra stearinljus samt en manschett med tomte på. Men de tänker jag inte visa nu. De får allt vila till nästa jul.



2 kommentarer:

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...