måndag 21 mars 2011

Bloggare eller.... inte?

När jag startade denna bloggen för några månader sen, så TRODDE jag verkligen att jag var "urtypen" för bloggare... hehe... nja... men jag har alltid gillat att skriva, sen jag var liten.  Gillar att dela med mej av tankar, funderingar, inspiration m.m.. Min syblogg,  http://www.mariasyr.blogg.se/ , uppdaterar jag rätt flitigt. Så fort som det blivit något nytt alster i arbetsrummet. Men denna blogg... vad hände med den????  Jag får nog konstatera att jag inte är urtypen för bloggare...  Men , men... jag ger inte upp än ;).

Jag å älsklingen funderar på att bygga nytt hus. Vi byggde vårt nuvarande hus för drygt 10 år sen.  Nu känns det som att det är dags igen. Vi är helt inne på ett hus i typisk "New England-stil". Tvåplanshus med vit liggande panel, gärna en amerikansk veranda, dubbeldörr och fönsterluckor... Vi får se vad det blir. Blir det av, hoppas jag att kunna dokumentera bygget i bloggen, i alla fall ;)
Nu återstår att se när nästa inlägg kommer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...