onsdag 29 december 2010

Jullov!

Jag njuter verkligen av att ha jullov! Har varit ledig sedan 22:a december nu. Börjar igen den 10:e januari 2011. Nästa år alltså! ;)
Jag ägnar ledigheten åt att ta morgonpromenader med vovven, "pyssla" hemma och framförallt så syr jag! Igår sydde jag två kuddar som en kollega beställt. Svart-vita med vackra ord på.

I förrgår blev det en kudde inspirerad av "New England-stilen", med adress broderad, till hotellet jag och min Älskling bodde på, när vi var i New York i höstas. Fråga mig inte hur men jag "lyckades" kasta om siffrorna först, så det blev 49... Sprätta alltså, vilket inte är så kul. Men nödvändigt, för vi bodde ju på 94:e gatan...

 New York, ja.... dit vill vi igen!!! Underbar stad! Just Love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...