lördag 13 november 2010

Festklänning

Jag och Älsklingen är bjudna på "Stjärnklart" i Stockholm, om några veckor. Egentligen hade vi bokat julbord på Fjäderholmarna precis den helgen. Men nu kom alltså detta emellan, och det känns fel att tacka nej, när man blir bjuden...  Julbordet får bli nästa år, för det är fullbokat andra passande tillfällen.  Till julbordet hade jag redan hunnit köpa en passande klänning, men nu tyckte jag att det behövdes en lite "glammigare" sak. Det fick bli denna:
Riktigt nöjd med köpet. Ett fynd, dessutom!
Hade sett den på Lindex hemsida, och på några bloggar,förstod att det var en rätt omtyckt klänning, så jag hade inga förväntningar på att den skulle finnas kvar, och knappast i rätt storlek ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...