onsdag 19 december 2012

Mitt uppdrag.... Gäst i Sveriges Radio!!! :)

Jaha, så vad hade jag för "uppdrag" i Måndags då??? ;)


Jo, det ska jag berätta nu!

Jag var minsann i studio och spelade in radioprogram! Det kunde ni aldrig ana, eller...? ;) Kanske inte alls så spännande som era gissningar? ;)
(Att designa ett julträd i Gallerian hade ju varit nåt, det... ;)   


Jag var inbjuden som gäst hos Hultling och Röör i P4 , Sveriges Radio. Ett livsstilsprogram, kan man väl säga, som behandlar olika ämnen, varje vecka. Tillsammans med tre andra gäster och programledaren Katarina Hultling spelade vi alltså in programmet som kommer sändas nu på lördag. Om ni är nyfikna på ämnet och vad min roll var i det hela, så lyssna på P4 kl 22:05 på lördag!  ;) Och bilden jag visade er i Måndags... ja, den är fortfarande en ledtråd ;)

Det blev en annorlunda och rolig förmiddag. Det var helt klart värt lite trix och fix på jobbet för att kunna vara ledig med så kort varsel. Kul att få göra något man normalt inte gör.   

Tvilling2 (som var med som "resesällskap"), satt i kontrollrummet och hörde på, hon sa att det lät bra, så jag hoppas jag kan lita på henne ;)


Maria


15 kommentarer:

  1. Roligt! Vad du är modig tycker jag. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Men vad roligt !!! /Linda

    SvaraRadera
  3. Men så kul! Vilken häftig grej! Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Vad häftigt! Det hade jag aldrig gissat på. Var du inte nervös?

    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Så pirrigt, men kul!!! Kl 22.05 en lördag var en lite konstig tid att sända ett livsstilsprogram så den tiden måste jag nog skriva upp. Klart att man ska lyssna på programmet! Spännande!

    SvaraRadera
  6. Åhh, spännande tänk vad bloggen kan leda till själv har jag också fått ett spännande uppdrag men inte förrän i februari...hihi kram och ha en härlig onsdag/Diana

    SvaraRadera
  7. Spännande!! Jag tycker du ska lita på tvillingen!

    Ha en bra dag! Kram Anita

    SvaraRadera
  8. Va kul!!! Verkligen superroligt! Ja tänk va bloggande kan leda till oväntade saker... :)

    Kramar

    SvaraRadera
  9. Så kul..att göra något annorlunda! Det hade jag aldrig kunnat gissa mej till. Men visst..livet är ju fullt av överraskningar...!!
    Antar att programmet har någonting..med julen att göra..!!
    Ha en fortsatt härlig dag!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  10. Gu så kul! Det ska jag skriva ner så jag kommer ihåg. Får gå till podcastregistret senare och lyssna då tiderna förståss inte stämmer hos oss. Kul att få höra vad du säger och hur du låter ;-)
    Kram Anette

    SvaraRadera
  11. Åh vad roligt och spännande!
    Kram
    Annlin:s

    SvaraRadera
  12. åh så roligt. Får jag skriva upp så jag kommer ihåg att lyssna på dig nu då.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  13. Vilken grej, så roligt o spännande

    SvaraRadera
  14. Kul!! Jag ska absolut lyssna även om det inte blir live - lägg gärna ut länken!!!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
  15. Det ger en lite ny energi det där att göra saker som är helt nya ....Kul!!...ska lyssna och funderar på om det kan ha med dottern att göra kanske ?

    KRAM fina du !!

    Pernilla

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...